10 kilo på 12 uger

Her får du historien om Line (årh, jeg har haft mange klienter sidste år og i foråret, der hed Line – i efteråret hedder de Helle allesammen), der afsluttede sit forløb hos mig her i foråret 2016. Line var i et 12 ugers forløb med kostvejledning og 1 x ugentlig personlig træning. Derudover trænede Line 2 x om ugen på egen hånd. Hun endte med 10,3 tabte kilo og 38 cm mindre fordelt på 7 målepunkter på kroppen.

Line slyngetræning TRX

Line trænede i TRX i starten af vores forløb. Senere skiftede vi til tungere træning med dumbbells og kettlebells.

Læs Lines egen beskrivelse af sit forløb

Jeg er helt bestemt tilfreds med resultatet – det har været en super ”rejse”.

Min kost har ændret sig således, at jeg tænker langt mere over hvad jeg spiser. Jeg undgår så vidt muligt pasta, hvidt brød og lignende. Jeg kan mærke, at min mave har det meget bedre, når jeg ikke spiser de lette kulhydrater…
Min træning har også ændret sig. Fra at have været meget aktiv inden børn, til at være næsten totalt inaktiv til heldigvis igen at have fornøjelsen af træningen og kunne mande sig op til at få det gjort. Træner stadig 2-3 gange om ugen her et par måneder efter mit forløb er afsluttet.
Derudover har jeg fået mere energi og overskud i hverdagen – større tro på mig selv, og jeg er gået en tøjstørrelse ned!
Fremadrettet vil jeg tænke over det jeg spiser, blive ved med at træne – ikke nødvendigvis have flere kilo af, men vedligeholde de resultater, jeg har opnået. På den måde kan jeg bevare det store overskud.
Jeg har lært, at  jeg kan gøre det, hvis jeg vil, og det vil jeg tage med mig videre i livet. Jeg vil klart anbefale et lignende forløb til andre, og det har jeg faktisk allerede gjort. 🙂
Heidi har haft en fantastisk forståelse af hvem jeg er som person og hvad jeg har haft brug for for at få det her til at lykkes!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *