30 minutters effektiv træning hjemme



Du kan træne alle steder. Og du behøver ikke avanceret udstyr eller medlemsskab af et dyrt center.

Du kan træne alle steder. Og du behøver ikke avanceret udstyr eller medlemsskab af et dyrt center.

Det er super vigtigt at få motion nok.

Sundhedsstyrelsen anbefaler 30 minutter om dagen – derfor har jeg lavet det her program til dig, som er super let at komme i gang med.

Du kan lave det hjemme i stuen, i dit træningscenter eller på terrassen. Det er effektiv træning – og der er garanti for høj forbrænding og sved på panden

Du udfører en øvelse i 60 sekunder, derefter holder du 30 sekunders pause.

Øvelse 1: Burpees

Øvelse 2: Squats

Øvelse 3: Push-up

Øvelse 4: Sprællemand

Øvelse 5: Crunches

Gør sådan her:

Start med at lave øvelse 1 i 60 sekunder, hold derefter 30 sekunders pause.
Lav derefter øvelse 2 i 60 sekunder, hold så 30 sekunders pause igen.
Forsæt på samme måde indtil du er igennem alle øvelserne.
Nu har du en runde med 5 øvelser (de varer 7½ minut hver)– den gentager du 4 gange i alt.

Et voila: 30 minutters kraftfuld træning til dig.

God fornøjelse

Hvis du har spørgsmål til udførelsen af nogen af øvelserne, er du velkommen til at komme forbi i min Facebook-gruppe og stille dit spørgsmål der. Du finder gruppen ved at klikke her

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *