Det rette fokus gav flot vægttab

Slankere talje efter vægttab

Klienten tabte 43 cm fordelt over 7 målepunkter på kroppen. OBS: Dette er et modelfoto.

Jeg har rigtig mange succeshistorier liggende i skuffen, og jeg poster dem løbende, når jeg får et hul i kalenderen. I dette indlæg kan du læse om en klient, der var med i mit gruppeforløb i Lystrup sidste efterår. Hun gennemgik en ret stor forvandling mentalt, mens vi var i gang. På de 12 uger fik hun etableret nye gode vaner, fik lyst til at træne og bedst af alt: Hun fik redskaberne til at kunne fortsætte på egen hånd efterfølgende.

 

Derudover tabte hun ca. 10 kilo og 43 centimeter

– og hun har fortsat et flot vægttab, efter hun er stoppet hos mig. Hvis du kunne tænke dig et lignende resultat, så klik her for at melde dig til:

Ja tak, lad mig se, hvad du har at byde på

Her får du hendes egen beskrivelse af sit forløb:

Beskriv dit forløb hos Heidi:

Jeg deltog i et 12 ugers gruppeforløb, hvor vi mødtes 2 gange om ugen til hhv. vejledning og træning. Hver søndag sendte jeg min kost fra den forgangne uge samt mine mål og vægt.

Er du tilfreds med resultatet?

Jeg er meget tilfreds – især fordi jeg ikke kun føler jeg har opnået ét resultat- men flere. Vægten siger 10kg lettere, men jeg har opnået så mange andre ting gennem forløbet, bl.a. større velvære og livskvalitet.

Hvordan har din kost ændret sig?

Jeg har fået flere grøntsager og mere protein ind i min kost. Fordi Heidi har fulgt min kost tæt, har jeg fået gode råd til hvordan måltiderne kunne ”rettes til”, så jeg fik det optimale ud af hvert måltid.

Hvordan har din træning ændret sig?

Fra at have dårlig samvittighed over ikke at kunne/ville løbe en tur, har jeg nu lyst til at træne… Jeg går lange ture og træner hjemme 2 gange om ugen – blot ved hjælp af simple , men hårde øvelser J

Har du opnået andre mål end dem på vægten?

Ja!- Har fået en anden tilgang til min kost, herunder bl.a. at forkælelse ikke er lig med sødt/sukker, men sagtens kan være sunde snacks som f.eks nødder.

Hvordan vil du spise og træne fremadrettet?

Protein og grøntsager vil fortsat udgøre den væsentligste del af min kost. Jeg vil holde fast i  at minimere mit indtag af kulhydrater i hverdagskosten, da jeg af erfaring ved, at de gør mig oppustet og utilpas.

Lysten til at træne kan jeg mærke vokser samtidig med at vægten falder. Jeg har mod på nye og andre træningsformer, men vil helt sikkert fortsætte med gåture og hjemmetræning.

Har du oplevet andre positive ting i forbindelse med dit forløb? 

Min hud ændrede sig ret hurtigt til det bedre, og mit øgede indtag af vand er jeg sikker på, også har gjort en forskel for min krop.

Mit humør er blevet bedre – for jeg står op hver dag og ved, at jeg foretager sunde valg, og det er selvforkælelse for mig 🙂

Hvad er det vigtigste du har lært under dit forløb, og som du vil tage med dig videre i livet?

Tag fokus væk fra det du IKKE må spise og fokuser på det du MÅ spise!

Vælg en træningsform der passer netop dig!

Vil man skeje ud med god mad, så gå all in og nyd det J

Vil du anbefale et lignende forløb hos Foodfix/Heidi til andre?

Ja

Hvorfor?

Heidi har stor viden om både kost og træning, som gør at hun kan yde en faglig vejledning.

Andre kommentarer, ris/ros må du meget gerne skrive her:

Prisen på forløbet synes jeg var meget rimelig

Responsen på min kost samt mål var god og motiverende

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *