Fra 0 til 100 på 12 uger

Før/efter billede

Før/efter billede ifm. 12 ugers forløb med kostvejledning og personlig træning to gange ugentlig

Jeg er lige nu ved at afslutte et forløb med en klient, som er gået fra slet ikke at have motioneret i lang tid til pludselig at motionere næsten hver eneste dag. Hun er gået fra at være ved at dø ved tanken om hård træning, løb i bakker til nu, hvor hun i maj måned alene har løbet 109 km. Og der er ikke kun blevet løbet, der er også blevet løftet tunge ting, lavet burpees, squats og push-ups til den store guldmedalje. Hun er blevet skide sej og kan fx stå i planke i 2 minutter. Det er heller ikke længere et problem at løbe op ad bakke og løbe i en time ad gangen. Sejere bliver det næsten ikke!

 

Vi startede for 12 uger siden med kostvejledning, måling af fedtprocent, vægt og centimeter. Siden da er der sket rigtig meget. Vi har trænet sammen to gange om ugen og har haft en ugentlig snak omkring kosten. Jeg har ikke udleveret en fix og færdig kostplan til hende. I stedet har hun selv lært at sammensætte den optimale kost.

Undervejs har hun fået nye udfordringer. Hun har bl.a. skulle faste i 24 timer et par gange, gå en tur på 3 timer og deltage i et af forårets mange kvindeløb.

Hun endte med et vægttab på smidt 9,4 kilo og 64,5 centimeter, hvoraf de 20,5 cm alene er tabt rundt om hofterne. Hendes fedtprocent er faldet fra mere end 32 til ca. 27%

Hun har sat sig mål, der rækker et år frem i tiden – nemlig at gennemføre en halvmarathon til næste år. Det er et mål, som hun helt sikkert når. Vi har snakket meget om at sætte hverdagsmål, sådan at man ikke kun sætter sig en som fx en halvmarathon. Det er nemlig let at falde tilbage i de gamle vaner, når det store mål er nået – i hvert fald hvis man ikke med det samme sætter sig et nyt stort mål 🙂

Hvis du kunne tænke dig en forandring som min klient her, så kontakt mig på heidi@foodfix.dk

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *